|
|
|||||||||
Biber Hapı Kullanımı: Biber Hapını Kimler Kullanamaz
|
||||||||||
Green Pepper Hakkındaki Son 5 Yorum
Başlık : slm
ben 3 ay kullandım ramazanda bıraktım tekrar başlasam bir yan etkisi olur mu?
Cevap : herhangi bir yan etkisi olmaz güvenle kullanabilirsiniz.
Başlık : slm
ben biber hapıyla 9 kilo werdi ilk hafta hari bi yan etki görmedim fakat ramazanda 3 kilo geri aldım ve tekrar baslıcam yalnız bu sefer kalçamdan korunma iğnesi vurdurdum bana bi zararı olurmu???
Cevap : herhangi bir zararı olmaz güvenle kullanabilirsiniz.
Başlık : yok
ben tıroıd hapı kulanıyorum acaba bu hapın bana bır yan etkısı olurmu
Cevap : troid hastalarının biber hapı kullanmalarını tavsiye etmiyoruz
Başlık : bilgi
ben tip2 diyabetve hipertansiyon hastasıyım insülin kullanıyrm kg111 boy1.75 40 yasındayım acaba ürünü kullanabilirmiyim
Cevap : insülin kullananların ve tansiyon hastalarının biber hapını kullanmalarını önermiyoruz
Başlık : slm
az evel yazdıgım gıbı bu arda ben 9 aylık evlıyım 9 ayda 65 kılodan 75 cıktım calısınca bu kılooyu verıp zayıflıyorum suan 2 ayda kulansam nekadar kılo vere bılırım boy 1-65
Cevap : metebolizma hızına ve vücuttaki yağ oranına göre kilo verimi değişmektedir ayda ortalama 4-6 kilo verimi gerçekleşebilir.
|
||||||||||
|
Son Haberler
|
||
|
Sinüs baş ağrısı (sinüzitler) Zorlayıcı değildir. Tek taraflı veya çift taraflı olabilir. Hasta öne doğru eğilmekle ağrısının arttığını ifade eder. Alerjik bünyeli kişilerde daha sık görülür. Nezle hali, burunda dolgunluk, ateş, diş ağrısı, halsizlik olabilir. Tedavisi sinüzitin tedavisi iledir. KBB hekimleri tarafından tedavi edilmelidir. Sinüzitler yalnızca akut dönemde başağrısı yaparlar Haberi Oku Cinsel gücü arttıran yiyecekler! Cinsel gücün artmasında en önemli faktör kan dolaşım sistemi... Bu nedenle dolaşımın iyi çalışması gerekiyor. Diyetisyen Özlem Sert Aydın beslenme düzeninde yapacağınız ufak değişimlerle cinsel yaşamınızı olumlu etkilemenin yollarını gösteriyor. * Çikolata, serotonin ve dopamin hormon sentezini tetiklediği için mutluluk verir ayrıca theobromin içermesinden dolay Haberi Oku Kızartılmış gıdalar kalbe zararlı değilmiş Düzenli olarak kızartılmış gıdalar tüketmenin kalp krizine yol açtığı yönünde inanışın bir efsane olduğu ortaya çıktı. Sonuçları "British Medical Journal" dergisinde yayımlanan araştırma, zeytinyağı veya ayçiçek yağı kullanıldığı sürece düzenli olarak kızartılmış gıdalar tüketmenin kalp krizine yol açmadığını gösterdi. Daily Telegraph gazete Haberi Oku |
||











